Nieudana kampania - pozytywna porażka

dodano: 
19.12.2013
komentarzy: 
0

Kampania nie okazała się sukcesem tylko całkowitą porażką? Nic straconego. Nie tylko można wyjść z niej z twarzą, ale też zdobyć dużo cennych informacji – czytamy w serwisie ereleases.com.

Nieudany projekt to szansa na wyjście ze strefy komfortu. Nie warto rozpamiętywać porażki. Za to jest to odpowiedni czas na analizę, która pokaże, co można zacząć robić inaczej. Może to będzie szansa na myślenie pozbawione sztywnych ram? Ponadto to świetna konfrontacja ze szczerymi opiniami konsumentów. Oczywiście nie obędzie się bez hejterskich komentarzy, ale obdarte z warstwy emocjonalnej są po prostu szczera opinią. A to bezcenna informacja. Nie obędzie się też bez pomocy osoby z zewnątrz, która obiektywnie może ocenić wszystkie elementy projektu. A do tego udzieli wielu cennych rad, które zapewnią sukces następnej kampanii – czytamy w serwisie. (kg)

Źródło:

ereleases.com, Figuring Out What Went Wrong with a PR Campaign
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin