Niezbyt energiczna promocja Polski

dodano: 
27.06.2006
komentarzy: 
0

Na łamach Media i Marketing znajdujemy artykuł dotyczący działań promujących turystykę prowadzonych przez Polskę i polskie miasta. „Zaczęły się wprawdzie działania mające na celu przybliżenie tej wiedzy obcokrajowcom, ale prowadzone są one niezbyt energicznie” - czytamy w artykule. Przykładem tego może być fakt unieważnienia przez Polską Organizację Turystyczną przetargu na wybór agencji reklamowej do realizacji kampanii promującej w Niemczech i Wielkiej Brytanii turystykę przyjazdową do Polski. Przetarg trwający kilka miesięcy został unieważniony ze względów formalnych, choć nie ujawniono, jakie agencje brały w nim udział. Jeszcze nie wiadomo, czy zostanie ponownie rozpisany. Natomiast Polska za granicą nierzadko jest promowana przy okazji innych eventów np.: polskich dni. W artykule znajdujemy również informacje dotyczące działań promocyjnych polskich miast: Krakowa i Warszawy oraz Podkarpacia.

Źródło:

Media i Marketing, Piękna nasza Polska Cała, 14.06.06, s. 23
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin