NIK wytyka PR Elektrowni Opole

dodano: 
17.12.2004
komentarzy: 
0

„Opolska delegatura Najwyższej Izby Kontroli sprawdza, czy Elektrownia Opole powinna wydawać pieniądze na sponsoring i reklamę” – pisze Gazeta Wyborcza Opole. Firma dla poprawienia wizerunku sponsoruje m.in. Mostostal Kędzierzyn-Koźle, Odrę Opole, AZS Nysa, kluby akademickie z Opola. „Wszak prądu reklamować nie trzeba” – twierdzą kontrolerzy. Rzecznik prasowy Elektrowni Jerzy Przyłucki mówi, że firma nie reklamuje w ten sposób prądu, tylko przedstawia osiągnięcia firmy „zgodnie ze sztuką public relations”. Wcześniej NIK skontrolowało public relations w Eektrowni i „wytknęło” firmie zlecenie obsługi PR zewnętrznej spółce – warszawskiej Grupie Doradztwa Strategicznego, mimo, że w Elektrowni działa komórka PR. Jak podała GW Opole, GDS wykonując pracę dla elektrowni, których celem była zmiana wizerunku i obsługa prasowa, zarobiło 850 tys. zł. Rzecznik Elektrowni Jerzy Przyłucki wyjaśnia, że GDS zastała zatrudniona przez firmę w momencie, gdy rozpoczynała się ważna inwestycja: budowa dwóch bloków na parametry nadkrytyczne. „Żeby taka rzecz powstała musiała mieć super public relations” – mówi Przyłucki. „Budowa nigdy nie doszła do skutku” – czytamy w GW Opole.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Opole, Elektrownia pod lupą, 17.12.2004, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin