Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Noc dla Śląska. 24 czerwca, w godzinach 19.30-24.00, podczas „nocy dla śląska”, dziennikarze śląskich mediów regionalnych oraz ponad 100 związanych ze śląskiem gwiazd, rozmawiali o sprawach ważnych dla regionu. osobistości życia publicznego wsparli region w odległych zakątkach globu dzięki rozmowom przez internet prowadzonym z przyjaciółmi, partnerami biznesowymi, rodzinami czy kolegami po fachu. program radiowo-telewizyjno-internetowy, jest wspólną inicjatywą najważniejszych mediów regionalnych. konkurujący na co dzień dziennikarze wspólnie z zaproszonymi przez siebie osobami ze świata polityki, biznesu, nauki czy kultury, debatować mają o rzeczach istotnych dla regionu. za komunikację projektu odpowiada imago public relations. za projekt z ramienia imago odpowiada marta stach, senior account manager. agencja włączyła się w projekt pro bono. nocne rozmowy odbywać się będą rzeczywiście w katowickim rondzie sztuki i jednocześnie wirtualnie z wieloma osobami na całym świecie. „noc dla śląska” rozpocznie się na antenie tvp katowice, równolegle będzie trwała transmisja na żywo w radiu katowice oraz na portalu internetowym autorami pomysłu są dziennikarze: andrzej stefański, jan matuszyński (tvp katowice) oraz reżyser wojciech majewski. całość organizują wspólnie tvp katowice i radio katowice. (kk).
24 czerwca, w godzinach 19.30-24.00, podczas „Nocy dla Śląska”, dziennikarze śląskich mediów regionalnych oraz ponad 100 związanych ze Śląskiem gwiazd, rozmawiali o sprawach ważnych dla regionu. Osobistości życia publicznego wsparli region w odległych zakątkach globu dzięki rozmowom przez Internet prowadzonym z przyjaciółmi, partnerami biznesowymi, rodzinami czy kolegami po fachu.
Program radiowo-telewizyjno-internetowy, jest wspólną inicjatywą najważniejszych mediów regionalnych. Konkurujący na co dzień dziennikarze wspólnie z zaproszonymi przez siebie osobami ze świata polityki, biznesu, nauki czy kultury, debatować mają o rzeczach istotnych dla regionu. Za komunikację projektu odpowiada Imago Public Relations. Za projekt z ramienia Imago odpowiada Marta Stach, senior account manager. Agencja włączyła się w projekt pro bono.
Nocne rozmowy odbywać się będą rzeczywiście w katowickim Rondzie Sztuki i jednocześnie wirtualnie z wieloma osobami na całym świecie. „Noc dla Śląska” rozpocznie się na antenie TVP Katowice, równolegle będzie trwała transmisja na żywo w Radiu Katowice oraz na portalu internetowym www.wyborcza.pl.
Autorami pomysłu są dziennikarze: Andrzej Stefański, Jan Matuszyński (TVP Katowice) oraz reżyser Wojciech Majewski. Całość organizują wspólnie TVP Katowice i Radio Katowice. (kk)