Nominacje do Kampanii Społecznej Roku 2011

dodano: 
11.05.2012
komentarzy: 
0

8 maja odbyła się narada jury konkursu Kampania Społeczna Roku 2011 w Muzeum Gazownictwa PGNiG. Szesnastu specjalistów z zakresu marketingu społecznego i komunikacji wybrało nominowanych w poszczególnych kategoriach.

Nominację w kategorii Inicjatywy obywatelskie (NGO) przyznano: Fundacji Rak'n'Roll (Boskie Matki oraz Daj włos), PCK (Życie to nie Facebook), Stowarzyszeniu WIOSNA (Do przerwy 0:3 oraz A Ty czyje? Kup Indeks Akademii Przyszłości), UNICEF (Faceci ratują dzieci), Grupie Twórczej Qlub Książkowy (Nie czytasz? Nie idę z tobą do łóżka!).

W kategorii Kampanie instytucji publicznych: Ministerstwo Infrastruktury, Krajowa Rada Ruchu Bezpieczeństwa Drogowego (Zapnij pasy. Włącz myślenie), Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (Kac – Poranek), Komenda Stołeczna Policji (Nie daj się złowić na wnuczka), Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (Złe nawyki dobrych kierowców), Ministerstwo Sportu i Turystyki (Siła odruchu), Instytut Transportu Samochodowego (Klub Pancernika).

W kategorii Inicjatywy lokalne: Partner of Promotion (Warszawiacy na start), Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Funduszy Europejskich (Fundusze europejskie dla Małopolski. To się w ramach nie mieści!), Urząd Miasta Krosna, Wydział Ochrony Środowiska (Zła opinia będzie się za Tobą ciągnąć), Ogólnopolskie Stowarzyszenie Motocyklistów MotoAutostrada (Motocyklem bezpieczniej między samochodami).

W kategorii kampanie firm komercyjnych i fundacji firm: 3PR Konsulting (Zbuduj chatkę), TVN (Zwierzęta są jak ludzie. Czują!), Żywiec Zdrój S.A. (Po stronie natury), Fundacja TVN “Nie jesteś sam” oraz Fundacja DKMS Polska (Zostań dawcą), ZT Kruszwica (Z Kujawskim pomagamy pszczołom), Nikon Polska (Twoje zdjęcie, Twoje prawo), Partnerstwo dla Zdrowia (Śniadanie daje moc), Polska Unia Onkologii, Celgene (Rozmowy o czasie).

W kategorii Marketing zaangażowany społecznie (CRM): Ustronianka (Kołysanki z miłością), Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych (Teraz pstrąg).

W kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej: PCK (Życie to nie Facebook), Fundacji Rak'n'Roll (Boskie Matki oraz Daj włos), UNICEF (Faceci ratują dzieci), Fundacja TVN “ Nie jesteś sam”, Fundacja DKMS Polska (Zostań dawcą).

W kategorii Kampanie 1%: Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN (Jest między nami chemia), Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia (Podaruj 1%! Każdy może pomóc), Fundacja GAJUSZ (Samotność nie jest dla dzieci), WWF Polska (Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka), Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie (Daj chwilę).

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 4 czerwca na gali w TR Warszawa. PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin