.

 

Nowa firma doradcza na rynku

dodano: 
26.10.2016
komentarzy: 
1

Związani wcześniej z agencją Compress Adam Sanocki, Maciej Sokołowski i Dawid Michnik otworzyli własną firmę. Attention Marketing, łącząc konsulting z działem badawczym i fundacją, ma wspierać klientów w działaniach marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych.

„Attention Marketing to sztuka zarządzania uwagą. Pełnimy u naszych klientów rolę facylitatorówi managerów złożonych projektów na styku biznesu i komunikacji” – podkreśla Adam Sanocki, partner zarządzający w Attention Marketing.

W ramach modelu działalności firmy funkcjonują trzy marki: Attention Marketing Consulting, Attention Marketing Research oraz Attention Marketing Institute.

Do zadań Attention Marketing Consulting należą doradztwo biznesowe i komunikacyjne oraz poprawianie kluczowych wskaźników związanych z wizerunkiem i sprzedażą klientów.

Attention Marketing Research z kolei dostarcza content w postaci badań, raportów i analiz rynkowych wykorzystywanych do działań komunikacyjnych i sprzedażowych. Dział badawczy składa się z konsultantów Attention Marketing i zespołu badaczy rynku z PMR Consulting & Research. Liderem zespołu badawczego jest Marcin Rzepka z Partner PMR Consulting&Research.

Attention Marketing Institute to natomiast fundacja, która promuje etyczne działania w marketingu i biznesie. Ma ona również cyklicznie przygotowywać rekomendacje dla firm, instytucji i organizacji pozarządowych w oparciu o aktualne trendy w marketingu, komunikacji i sprzedaży. 

Do grona klientów Attention Marketing, który teraz oficjalnie inauguruje swoją działalność, należą m.in.: Adecco Poland, AdValue, BZ WBK Leasing, BMG Adwokaci, Comp, Creotech Instruments, Modis Polska, Spring Professional czy Polskie Stowarzyszenie Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych. Co więcej, spółka realizuje działania projektowe, a także szkolenia dla firm i organizacji pozarządowych.

Zespół Zarządzający Attention Marketing:

http://Adam Sanocki" target="_blank">Adam Sanocki - partner zarządzający Attention Marketing i prezes Attention Marketing Institute. Od 1990 roku związany z mediami- pracował jako dziennikarz prasowy i radiowy. Doradztwem komunikacyjnym zajmuje się natomiast od 2005 roku.

www.proto.pl/whoiswho/maciej-sokolowski">http://www.proto.pl/whoiswho/maciej-sokolowski" target="_blank">Maciej Sokołowski - partner Attention Marketing. Doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji zajmuje się od 2004 roku. Specjalizuje się w tworzeniu contentu, świadczeniu usług doradczych, tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych (B2B, B2C), skoncentrowanych na celach marketingowych, wizerunkowych i wspierających przyjętą strategię sprzedażową.

www.proto.pl/whoiswho/dawid-michnik">http://www.proto.pl/whoiswho/dawid-michnik" target="_blank">Dawid Michnik - partner Attention Marketing. Specjalizuje się w działaniach public affairs na styku mediów, polityki i biznesu oraz w budowaniu i implementacji strategii komunikacyjnych dla firm i instytucji. Posiada doświadczenie dziennikarskie i consultingowe oraz kompetencje analityka biznesowego.

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin