Nowa formuła Ogilvy PR w Polsce

dodano: 
08.06.2006
komentarzy: 
2

1 czerwca Ogilvy PR rozpoczęła działalność w ramach Ogilvy Group Polska w nowej formule. Agencja wzbogaciła  swój serwis również o usługi public relations oraz organizację eventów. Obecnie Ogilvy PR budują dwie osoby: Dyrektor PR Lidia Cieślak i Event Dyrektor – Iza Pałdyna. Są one odpowiedzialne za dalsze rekrutacje. Na początku strukturę mają wzbogacić jeszcze 2 osoby: Kreatywny, który wesprze dział eventów oraz Account Manager – jego zadaniem będzie obsługa klientów.
W perspektywie 2 lat agencja ma zatrudniać około 20 osób. Do tej pory Ogilvy w Polsce nie obsługiwała klientów w pełnym zakresie PR. Teraz usługi Ogilvy Group Polska zostaną poszerzone m.in. o relacje z mediami, eventy oraz komunikację wewnętrzną.

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
08.06.2006
14:29:03
like
(08.06.2006 14:29:03)
no to pieknie:) tak, to chyba ta sama lidia. ciesze sie ,ze beda, bo bedzie gdzie isc skoro 20 osob zamierzaja zatrudnic! a agencja niczego sobie!:) mam nadzieje ze na proto beda sie ukazywac ich ogloszenia; juz czekam na pierwsze!:)
08.06.2006
14:19:45
Maggie
(08.06.2006 14:19:45)
No ciekawe, co się tam teraz wydarzy, bo raczej nigdy ich nie kojarzyłam z pr. Czy Lidzia Cieślak to ta ,która do niedawna pracowała w Partner of Promotion?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin