Nowa identyfikacja KGHM

dodano: 
19.11.2007
komentarzy: 
2

Agencja White Cat Studio wygrała przetarg na zmianę wizerunku KGHM Polska Miedź. Zakres prac agencji obejmuje m.in. stworzenie nowej strategii komunikacji wizualnej, nowego logo, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej i jej wdrożenie.

W trwającym od stycznia tego roku, wieloetapowym przetargu, udział brało dziesięć agencji. W przeprowadzeniu badań i szkoleń White Cat Studio współpracować będzie z niezależną Pracownią Badawczą BSM, specjalizującą się w pogłębionych badaniach opinii i rynku oraz z firmą konsultingowo-szkoleniową Pator Consulting.(kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
22.11.2007
18:15:10
k-reaktywny
(22.11.2007 18:15:10)
10 agencji, 11 miesięcy - droga przez mękę...
19.11.2007
16:05:51
red bull
(19.11.2007 16:05:51)
White Cat, Czarny Tulipan, Dragon Rouge - ktoś zna więcej? ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin