Nowa kampania Fundacji SYNAPSIS

dodano: 
02.12.2005
komentarzy: 
0

Agencja TBWA\ przygotowała kampanię dla Fundacji SYNAPSIS. W jej ramach powstały cztery plakaty, które od grudnia pojawią się na billboardach i tramwajach oraz w metrze (od 4 do 10 grudnia br.). Kampania zbiega się w czasie z obchodami Europejskiego dnia autyzmu i ma pokazać, że ludzie autystyczni, mimo swojego zamknięcia i problemów w nawiązywaniu kontaktów z otoczeniem, potrafią to samo co ludzie zdrowi.
„Jest to kolejna kampania, którą realizujemy dla Fundacji SYNAPSIS w ramach współpracy trwającej od 2001 roku. Mamy nadzieję, że przygotowana kreacja pokaże, iż osoby z autyzmem, tak samo jak ludzie zdrowi, mogą wyrażać siebie poprzez sztukę czy pracę” – tłumaczy Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin