Agencja Sparrow jest odpowiedzialna za działania PR ogólnopolskiej kampanii społecznej skierowanej do kierowców „ZWOLNIJ. SZKODA ŻYCIA”. Tomasz Kammel, dziennikarz TVP i pomysłodawca akcji, użyczył swojego wizerunku na potrzeby kampanii. Jej drugi etap – kampania billboardowa – rozpocznie się w lutym 2005 roku, w okresie ferii zimowych, które zawsze wiążą się ze wzmożonym ruchem i z ciężkimi warunkami na drodze. Na trasach wylotowych z większych miast Polski umieszczonych zostanie 200 billboardów AMS i 20 billboardów JetLine z plakatami zawierającymi przesłanie akcji. Dodatkowo reklamy te ukażą się na łamach Gazety Wyborczej oraz jej dodatków Metro i Wysokie Obroty oraz miesięczników Trucker (magazyn motoryzacyjny) i Jedź Bezpiecznie. Celem akcji jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa, których nieprzestrzeganie naraża pieszych, zwłaszcza dzieci, na poważne konsekwencje utraty zdrowia czy nawet życia.