piątek, 19 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościNowa odsłona kampanii

Nowa odsłona kampanii

Agencja Sparrow jest odpowiedzialna za działania PR ogólnopolskiej kampanii społecznej skierowanej do kierowców „ZWOLNIJ. SZKODA ŻYCIA”. Tomasz Kammel, dziennikarz TVP i pomysłodawca akcji, użyczył swojego wizerunku na potrzeby kampanii. Jej drugi etap – kampania billboardowa – rozpocznie się w lutym 2005 roku, w okresie ferii zimowych, które zawsze wiążą się ze wzmożonym ruchem i z ciężkimi warunkami na drodze. Na trasach wylotowych z większych miast Polski umieszczonych zostanie 200 billboardów AMS i 20 billboardów JetLine z plakatami zawierającymi przesłanie akcji. Dodatkowo reklamy te ukażą się na łamach Gazety Wyborczej oraz jej dodatków Metro i Wysokie Obroty oraz miesięczników Trucker (magazyn motoryzacyjny) i Jedź Bezpiecznie. Celem akcji jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa, których nieprzestrzeganie naraża pieszych, zwłaszcza dzieci, na poważne konsekwencje utraty zdrowia czy nawet życia.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj