środa, 18 czerwca, 2025

Nowa Pro-KREACJA

Ukazał się kolejny numer dwumiesięcznika Pro-KREACJA, a w nim m.in.: – o tym, z jakimi typami klientów stykają się w swojej pracy handlowcy i jak sobie radzić z trudnym klientem można przeczytać w artykule Honoraty Stolarzewicz „Czy wiesz, kim jest twój klient?”
– o znaczeniu Internetu w personalizacji przekazu marketingowego oraz szansach i zagrożeniach związanych z aktywnością konsumentów w sieci, czyli o nowym wymiarze personalizacji – w artykule Marcina Wilkowskiego „Zaangażowany konsument”
– o Matce-Polce, Imprezowiczkach, Luzakach, Twardzielach, Narcyzach i innych, czyli o stereotypach płci we współczesnej reklamie – w artykule Magdaleny Zdrenki „Obrazy w naszych głowach”;
– savoir-vivre w biznesie, czyli „Etykieta menedżera” według Cezarego Ikanowicza – oraz rozmowa z Januszem Golikiem, artystą grafikiem – o polskim plakacie, reklamie i potrzebie syntezy i umiaru. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł