Nowa strona IMM

dodano: 
27.02.2014
komentarzy: 
0

Instytut Monitorowania Mediów uruchomił nową wersję oficjalnej strony internetowej, opartą na wygodnej w obsłudze dwustopniowej strukturze. Przejrzysta strona główna i nowa kolorystyka to tylko część nowości, które wprowadził IMM. Na odwiedzających www Instytutu czeka paleta udoskonalonych narzędzi wspomagających komunikację PR-ową i marketingową.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Instytut dostosowuje narzędzia do ich indywidualnych wymagań, na bieżąco reaguje na trendy wyznaczające kierunek działania rynku i rozszerza portfolio istniejących produktów. Nowa strona internetowa również jest odpowiedzią na potrzeby odbiorców. Działa responsywnie, dostosowuje się do urządzenia oraz przeglądarki internetowej, z których korzysta użytkownik. Wyróżnia ją funkcjonalna budowa: strona główna oparta na strukturze kafelków prowadzi do czytelnych podstron, gdzie zostały umieszczone najważniejsze treści. Dzięki temu odwiedzający stronę www.imm.com.pl mogą w szybki i wygodny sposób znaleźć potrzebne treści i nie są rozpraszani przez zbędne dodatki.

Kierunek: media społecznościowe

Instytut zachował także formułę eksperckiego bloga i nadal będzie publikował w tym miejscu najciekawsze raporty dotyczące bieżących wydarzeń i statystyk ze świata mediów. Na czytelników czeka spora dawka raportów, analiz i artykułów, które prezentują dane i efekty monitoringu prowadzonego przy użyciu szerokiego wachlarza narzędzi IMM. Jednym z nich jest Kompas Social Media, raport diagnozujący obecność firmy, marki, osoby lub całej branży w mediach społecznościowych. Pokazuje on kierunek, który ma największy potencjał sprzedażowy, komunikacyjny lub wizerunkowy. Więcej ciekawostek i nowości z branży można znaleźć w social media Instytutu: na Facebooku i Twitterze.

Dlaczego monitoring mediów?

IMM jest największą w Polsce firmą monitorującą media i stale rozszerza swoją aktywność oraz doskonali narzędzia. Nieustannie rozwija również swoją działalność ekspercką. Z tego względu strona internetowa została wzbogacona o dział: „Dlaczego monitoring mediów?”, z którego użytkownicy dowiedzą się dlaczego warto korzystać z usługi monitorowania mediów i na czym ona polega. Umieszczona na podstronie prezentacja w klarowny i ciekawy sposób wyjaśnia istotę działań IMM i podpowiada w jaki sposób można skutecznie osiągać cele - biznesowe i nie tylko. Wszyscy zainteresowani sposobem funkcjonowania platformy IMM oraz pozostałych narzędzi mogą bezpośrednio na stronie zamówić bezpłatną wersję testową.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin