Nowa umowa Multi

dodano: 
18.09.2007
komentarzy: 
6

Multi Communications rozpoczęła współpracę z firmą z branży IT. Agencja odpowiedzialna jest za prowadzenie biura prasowego dla mobilnych produktów ASUS, takich jak notebooki, telefony komórkowe oraz urządzenia PDA (Personal Digital Assistant).
ASUS jest producentem sprzętu IT – począwszy od notebooków, komponentów komputerowych, po monitory, urządzenia sieciowe, systemy nawigacji satelitarnej oraz telefony komórkowe. (kk)

komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
19.09.2007
14:23:47
pytanie
(19.09.2007 14:23:47)
Czy multipr może poinformować na jaki okres została zawarta umowa. Ostatnio, z tego co mi wiadomo PofP miało krótkotrwałą przygodę z Asusem. I jakos nie widziałem informacji na proto o nowym kliencie PofP.
19.09.2007
13:30:00
Ktoś
(19.09.2007 13:30:00)
Co do rekrutacji na PR-owca, robił ją jakiś Chinczyk z Tajwanu (bodajże Sean ma na imię). Facet zapraszał wszystkich, którzy wysłali cv, żadnej preselekcji kandydatów. Ale najlepsze jest to, że w ostatnim czasie zmieniali agencje średnio co 3 miesiące...
19.09.2007
11:56:55
...
(19.09.2007 11:56:55)
w koncu Asus przez pol roku szukal tez PR-owca, nie wiem z jakim skutkiem bo na razie cisza... ale jak sie robilo research wsrod partnerow biznesowych to wielu odradzalo wspolprace... takze z dzialem PR/marketingu
18.09.2007
13:19:27
łał
(18.09.2007 13:19:27)
Na dodatek...HR w tej firmie to również nieporozumienie...oszczędzę im nazwisk, ale opinia kiepściuchna...ciekawe, czy wreszcie doczekali się PRowca...
18.09.2007
13:08:36
info
(18.09.2007 13:08:36)
Z Asusem miałem dwa razy do czynienia. Pierwszy i ostatni. Kupilem jeden z ich notebooków. Model dośc drogi i dobrze wypasażony. Wszystko było OK do czasu drobnej awarii. O samej awarii nie warto pisać - jak każde urządzenie i to podlega prawu Murphiego. Jednak serwis Asusa a konkretnie wrocławska firma Orika to fatal error. Po wysłaniu komputera do serwisu ślad po nim zaginął. Dodzwonienie się do Oriki graniczyło z cudem. Jak miałem farta z dodzwonieniem się to miła pani informowała mnie, że zlecenie jest realizowane. I tak przez miesiąc. Po tym okresie otrzymałem swój laptop z komentarzem "usterek nie stwierdzono". Skoro nie stwierdzono to dlaczego tak długo to trwało? W chwili obecnej pracuję na HP. Poziom client serwisu między HP a Asusem to przepaść. Jest to moja subiektywna ocena, jednak Multipr musi sprawę serwisu w wykonaniu firmy Orika poważnie potraktować. Jestem niezadowolonym klientem Asusa. Z tego co czytam na forach internetowych dotyczących notebooków, takich jak ja jest bardzo dużo. A konkurencja rośnie. Dell już wkrótce zmieni kształt rynku notebooków w Polsce. Jak wszędzie gdzie działa.
18.09.2007
11:12:23
Ktoś
(18.09.2007 11:12:23)
Asus to bardzo niepoważna firma. Zmienia agencje raz na 3 miesiące, zaprsza do przygotowania oferty, po czym marketing manager nie odpowiada na telefony, maile... Nie mówiąc już o tym, by poinformować agencję, że ktoś inny wygrał przetarg... Zero profesjonalizmu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin