niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościNowe logo, nowe hasło

Nowe logo, nowe hasło

Kurier Poranny informuje, że w najbliższych dniach Eskadra skończy pracę nad strategią promocji Białegostoku. Agencja ma zaprezentować „koncepcję działań na kilka następnych lat”.

Głównymi elementami strategii przygotowywanej od kilku tygodni dla Białegostoku, jak podaje Kurier, ma być „opracowanie księgi marki – dokumentu, w którym pojawi się logo miasta”, a także hasło promujące miasto. Zadania te miasto „musi wykonać po przyjęciu strategii, dodaje Adam Kałucki z Eskadry. Miast obierze pod uwagę kilka haseł, z których Rising Białystok „najbardziej spodobał się białostoczanom, którzy wzięli udział w sondzie”, czytamy w artykule.

Jak dowiedział się Kurier, w ramach projektu Eskadra ma przygotować listę osób i organizacji, które mogą pomóc w promowaniu miasta. (al)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj