Nowe logo Polskiego Radia

dodano: 
16.12.2004
komentarzy: 
2


Z okazji obchodów 80. rocznicy Polskie Radio zmieniło identyfikację wizualną. Wszystkie programy mają nowe logo, które przygotowała agencja reklamowa Andrzeja Pągowskiego Studio P. Nowe logotypy mają zadbać o „czytelność i klarowność przekazu promocyjnego”. „W dotychczasowych logo brakowało nam wyrazistości i czytelności” – powiedziała GW Beata Jaworska, członkini Zarządu Polskiego Radia. Spółka zapłaciła za nowe logo 70 tys. zł. Zmiana identyfikacji wizualnej Polskiego Radia ma kosztować ok. 600 tys. zł i jest częścią „Strategii Polskiego Radia na lata 2004-2006”. Oprócz logotypów Programu I, Programu II, „Trójki”, Radia Bis oraz Radia Polonia, dla spółki zaprojektowano również dwa odrębne logo – zwykłe i jubileuszowe.
           

Źródło:

Gazeta Wyborcza, Polskie Radio zmienia logo, 16.12.2004, s.22
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
06.05.2005
13:10:53
Robert
(06.05.2005 13:10:53)
70 tysięcy!!!! Każdy logotyp z innej parafii. Należy zwolnić grafika i odpowiedzialnych za to zamówienie w PR
06.05.2005
1:49:20
jurek
(06.05.2005 1:49:20)
Wszyscy graficy w kraju pękają ze śmiechu. Amatorszczyzna za 70 tys. Typografia rodem z liceum plastycznego - użyte fonty to chyba z jakiejś darmowej biblioteki. Wstyd dla autora i decydentów z radia! Aż się nie chce wierzyć że to przeszło.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin