niedziela, 14 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościNowe logo Polskiego Radia

Nowe logo Polskiego Radia


Z okazji obchodów 80. rocznicy Polskie Radio zmieniło identyfikację wizualną. Wszystkie programy mają nowe logo, które przygotowała agencja reklamowa Andrzeja Pągowskiego Studio P. Nowe logotypy mają zadbać o „czytelność i klarowność przekazu promocyjnego”. „W dotychczasowych logo brakowało nam wyrazistości i czytelności” – powiedziała GW Beata Jaworska, członkini Zarządu Polskiego Radia. Spółka zapłaciła za nowe logo 70 tys. zł. Zmiana identyfikacji wizualnej Polskiego Radia ma kosztować ok. 600 tys. zł i jest częścią „Strategii Polskiego Radia na lata 2004-2006”. Oprócz logotypów Programu I, Programu II, „Trójki”, Radia Bis oraz Radia Polonia, dla spółki zaprojektowano również dwa odrębne logo – zwykłe i jubileuszowe.


           

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj