Nowe motywy akcji antynikotynowej

dodano: 
07.09.2005
komentarzy: 
0

Kampania antynikotynowa organizowana przez agencję TBWA\ oraz firmę AMS wkroczyła do Warszawy. Na nośnikach AMS w stolicy pojawiły się jednak nowe motywy i hasła: „Ryby nie mają płuc, a żyją. Spróbuj, czy ty też tak możesz. Pal dalej!”; „Im szybciej zaczniesz palić, tym szybciej skończysz” oraz „Pal! Nie przejmuj się – i tak zostaniesz z nami duchem”. Hasła te są kontynuacją poprzedniego sloganu „Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej”.

„Zainteresowanie mediów, jakie wzbudziła pierwsza część kampanii, jest dowodem nie tylko na potrzebę przeprowadzania kampanii o takiej tematyce, ale również pokazuje, że tak uderzające podejście do tematu daje efekty. Mam nadzieję, że kolejne hasła, także zabarwione czarnym humorem skutecznie przestraszą palaczy, a także osoby niepalące przed konsekwencjami nałogu” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin