Nowe narzędzie dla PR-owców. Sprawdź, co piszą o twoim kliencie na Twitterze

dodano: 
25.06.2010
komentarzy: 
1

Lewis PR udostępnił narzędzie do monitorowania i analizy wpisów na popularnej platformie do mikroblogowania. Chatterscope, bo tak nazywa się program, automatycznie śledzi i zawiadamia firmy o negatywnych lub pozytywnych dyskusjach toczących się na stronach mikroblogów.

Chatterscope monitoruje wzmianki o marce na Twitterze i automatycznie klasyfikuje je jako pozytywne, neutralne bądź negatywne. Po załogowaniu się, możemy otrzymywać raporty co godzinę, codziennie lub co tydzień.

Obecna odsłona Chatterscope to na razie wersja testowa. Program tymczasem jest bezpłatny firma zapowiada jednak, że wraz z pojawieniem się nowych funkcjonalności może wprowadzić płatne wersje. (bs)

Chatterscope dostępny jeste pod tym linkiem.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.06.2010
20:12:25
Reszko
(27.06.2010 20:12:25)
niezłe narzędzie - niby beta a wyniki bardzo dobrze ocenione. Kiedy będzie wersja docelowa?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin