Serwis internetowy Durex.pl posiada nową ulepszoną i odmienioną wersję, przygotowaną przez Zentropy Partners. W obecnej formie Durex.pl nie jest wyłącznie serwisem, ale spełnia również rolę wortalu edukacyjno-rozrywkowego o seksie i, jak czytamy w informacji prasowej, „cieszy się wielką popularnością wśród internautów”. Oglądalność serwisu to ok. 60-90 tys. odsłon dziennie i stale rośnie. „Zabierając się za reorganizację serwisu, stanęliśmy przed poważnym wyzwaniem – ustrykturyzowaniem zawartości, która narastała przez lata. Było to nieuniknione, podobnie jak stworzenie nowej szaty graficznej. Uwieńczeniem wielomiesięcznego procesu, na który składało się między innymi stworzenie prototypu, przeprowadzenie badań fokusowych w grupie docelowej i budowa nowoczesnego systemu zarządzania treścią, jest nowoczesna i dynamiczna wersja serwisu” – powiedziała Marta Konys, Account Executive w Zentropy Partners. Wortal został podzielony tematycznie na trzy części, odzwierciedlając w ten sposób trzy podstawowe zadania, jakie stawia przed sobą marka Durex, a najatrakcyjniejszym narzędziem jest „Prokreator” – interaktywne narzędzie do tworzenia ruchomych obrazów z plemników. Twórcą i animatorem strony jest Zentropy Partners Polska, agencja interaktywna w grupie McCann Erickson. Adres nowego serwisu Durex to www.durex.pl