.

Monday z nowymi pracownikami

dodano: 
28.05.2020
komentarzy: 
0

Monday poinformowało o zatrudnieniu w ostatnim czasie czterech nowych pracowników. Do zespołu dołączyli Marta Szafranek, Katarzyna Szkiłądź, Mateusz Strzałkowski i Jakub Grzelecki.

Marta Szafranek w marcu 2020 roku objęła stanowisko Senior Account Executive'a. Odpowiada za prowadzenie komunikacji B2B dla klientów technologicznych i przemysłowych, takich jak Omron Industrial Automation i Equinix.

Szafranek PR-em zajmuje się od sześciu lat. Poprzednio pełniła funkcję rzecznika prasowego w Narodowym Instytucie Polskiego Dziedzictwa Kulturowego za Granicą POLONIKA. Wcześniej zajmowała się komunikacją wydarzeń kulturalnych, takich jak Koncerty Chopinowskie w Łazienkach Królewskich, Festiwal Skrzyżowanie Kultur, Wianki nad Wisłą czy warszawski sylwester. Odpowiadała również za rebranding ogólnopolskiej sieci księgarń BookBook. Jest absolwentką filologii polskiej ze specjalizacją redaktorską na Uniwersytecie Warszawskim oraz ze specjalizacją tłumaczeniową na uniwersytecie Paris IV Sorbonne.

Marta Szafranek

Marta Szafranek

Katarzyna Szkiłądź jako PR Assistant od lutego 2020 roku wspiera zespoły działu Consumer & Gaming, odpowiadające za komunikację marek Electronics Arts, Blizzard oraz Intel.

Praca w agencji Monday jest dla Szkiłądź początkiem kariery zawodowej, w której chciałaby połączyć swoją pasję do gier i nowatorskich technologii z nowymi wyzwaniami. Jest studentką japonistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Kanazawa w ramach stypendium naukowego.

Katarzyna Szkiłądź

Katarzyna Szkiłądź

Mateusz Strzałkowski z początkiem kwietnia 2020 roku objął stanowisko Digital Marketing Managera w zespole digital. Zajmuje się rozwojem kompetencji performance w agencji, opracowywaniem i wprowadzaniem strategii w tym zakresie oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Strzałkowski z performance marketingiem związany jest od ponad sześciu lat. Karierę rozpoczynał w GroupM – komórce performance WPP, gdzie obsługiwał m.in. Volkswagena, Sony, HBO, Polpharmę i Play. Później związany był z SalesTube (GroupOne), gdzie spędził rok jako specjalista ds. performance marketingu. Następnie pracował na rzecz klienta – Harvard Business Review Polska i MIT Sloan Managment Review Polska (ICAN) gdzie optymalizował procesy marketingowe.

Mateusz Strzałkowski

Mateusz Strzałkowski

Jakub Grzelecki dołączył do zespołu Monday w połowie marca 2020 roku. Jako Content Designer zajmuje się tworzeniem treści dla klientów agencji, a także służy wsparciem przy przetargach, big ideach i dłuższych tekstach.

Grzelecki od początku drogi zawodowej związany jest z komunikacją. Wcześniej przez wiele lat pracował po stronie klienta i współtworzył komunikację marek Orange Polska oraz PZU. Przygodę agencyjną rozpoczął w działach Client Service agencji Saatchi &Saatchi IS czy Isobar Polska, gdzie opiekował się markami Toyota i Play. Następnie pracował m.in. jako Social Media Manager i Content Designer i zajmował się kontami na Facebooku i Instagramie, tekstami blogowymi i specjalistycznymi dla klientów z różnych branż.

Jakub Grzelecki

Jakub Grzelecki

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin