Nowe technologie w pracy PR-owca

dodano: 
12.08.2008
komentarzy: 
3

Adam Kaliszewski, senior account executive w agencji Eskadra Publica pisze na łamach Marketingu w Praktyce o znaczeniu Internetu w pracy PR-owca. Autor stwierdza, że „współczesny Internet jest więc już nie tylko medium i narzędziem, ale także pewnego rodzaju rzeczywistością, równoległą do realnego świata, ale rządzącą się nieco innymi prawami”.

Kaliszewski uważa, że w tej chwili nowoczesne technologie są potężnym narzędziem komunikacyjnym. Podkreśla znaczenie intra- i extranetu i wyjaśnia, jak istotne jest funkcjonowanie sprawnego biura prasowego i mobilnej strony firmowej. Zaznacza także, że dbając o wizerunek firmy należy bezwzględnie pamiętać o znaczeniu społeczności internetowych i portali multimedialnych, ponieważ „odpowiednio potraktowane środowisko potrafi odwdzięczyć się sympatią do marki, produktu, czy akcji”, będąc także potencjalnym źródłem kryzysu. (mk)

Źródło:

Marketing w Praktyce, PR-owiec w cyberprzestrzeni, Adam Kaliszewski, 01.08.2008, s.5
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
12.08.2008
14:52:54
www.pr20.blox.pl
(12.08.2008 14:52:54)
@pijarowiec Wiesz - z oczywistościami jest o tyle kłopot, że nie zawsze dla wszystkich są oczywiste ;) Jakkolwiek p. Adam momentami faktycznie prezentuje rzeczy dość archaiczne (internetowe biura prasowe oparte na rss jako coś nowoczesnego - a przecież nawet w PL używamy tego od lat przynajmniej czterech - jak nie dłużej!) - to jednak w całości artykuł mówi o rzeczach, które faktycznie są dla części rodzimych fachowców nowatorskie. Edukacji nigdy za wiele - a u nas się wciąż uważa, że PR to media relations - więc jest potrzebna podwójnie. Więc fajnie,że takie rzeczy się pokazują.
12.08.2008
12:10:31
www.pr20.blox.pl
(12.08.2008 12:10:31)
Jeśli pod pojęciem "mobilnej strony firmowej" rozumiemy stronę dostępną z poziomu komórki (?) to akurat bym polemizował - wydaje mi się, że to jest w PL bardzo raczkujący kanał komunikacji, który ma relatywnie niewielkie szanse na to, żeby coś znaczyć w przewidywalnej przyszłości. 90% nacisku powinno wg mnie iść właśnie na sieci społecznościowe - przy zachowaniu oczywiście odpowiednich standardów etycznych i transparentności... o co w Polsce wciąż trudno ;)
12.08.2008
12:02:04
pijarowiec
(12.08.2008 12:02:04)
Tak, rolą pijarowca jest tłumaczenie oczywistych oczywistości. Brawo dla autora za odkrycie nowego lądu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin