Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
czwartek, 24 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościNowe technologie w pracy PR-owca

Nowe technologie w pracy PR-owca

Adam Kaliszewski, senior account executive w agencji Eskadra Publica pisze na łamach Marketingu w Praktyce o znaczeniu Internetu w pracy PR-owca. Autor stwierdza, że „współczesny Internet jest więc już nie tylko medium i narzędziem, ale także pewnego rodzaju rzeczywistością, równoległą do realnego świata, ale rządzącą się nieco innymi prawami”.

Kaliszewski uważa, że w tej chwili nowoczesne technologie są potężnym narzędziem komunikacyjnym. Podkreśla znaczenie intra- i extranetu i wyjaśnia, jak istotne jest funkcjonowanie sprawnego biura prasowego i mobilnej strony firmowej. Zaznacza także, że dbając o wizerunek firmy należy bezwzględnie pamiętać o znaczeniu społeczności internetowych i portali multimedialnych, ponieważ „odpowiednio potraktowane środowisko potrafi odwdzięczyć się sympatią do marki, produktu, czy akcji”, będąc także potencjalnym źródłem kryzysu. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Wybierz i posłuchaj