Nowe technologie w pracy PR-owca
Adam Kaliszewski, senior account executive w agencji Eskadra Publica pisze na łamach Marketingu w Praktyce o znaczeniu Internetu w pracy PR-owca. Autor stwierdza, że „współczesny Internet jest więc już nie tylko medium i narzędziem, ale także pewnego rodzaju rzeczywistością, równoległą do realnego świata, ale rządzącą się nieco innymi prawami”.
Kaliszewski uważa, że w tej chwili nowoczesne technologie są potężnym narzędziem komunikacyjnym. Podkreśla znaczenie intra- i extranetu i wyjaśnia, jak istotne jest funkcjonowanie sprawnego biura prasowego i mobilnej strony firmowej. Zaznacza także, że dbając o wizerunek firmy należy bezwzględnie pamiętać o znaczeniu społeczności internetowych i portali multimedialnych, ponieważ „odpowiednio potraktowane środowisko potrafi odwdzięczyć się sympatią do marki, produktu, czy akcji”, będąc także potencjalnym źródłem kryzysu. (mk)