sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościNowe władze, nowe agencje w sieci Worldcom PR Group

Nowe władze, nowe agencje w sieci Worldcom PR Group

Worldcom PR Group, światowe zrzeszenie niezależnych firm public relations, wybrało nowe władze podczas dorocznego spotkania w Szanghaju. Do grupy dołączyło także trzech nowych partnerów. Nowym prezesem Worldcom PR Group został Matt Kucharski, zarządzający agencją Padilla Speer Beardsley w Minneapolis. Kucharski będzie przewodził Grupie w 2010 i 2011 roku, zastępując tym samym dotychczasowego prezesa – Diego Biasi z włoskiego Business Press. Funkcję sekretarza i skarbnika zachowała Melissa Sturges z Sturges Word Communications w Kansas.

Zarząd grupy na lata 2010-2011 utworzą: Stephanie Paul (Phillips Group, Australia), Tom Van Blarcom (TQPR, Tajlandia), Noemi Pollack (Pollack PR Marketing Group, USA), John Bliss (Bliss PR, USA), Francie Israeli (John Adams Associates, USA), Mae Manekulpan (TQPR, Tajlandia), Douglas Wright (Wrights, Australia), szef regionu Azji i Pacyfiku; Corinna Voss (HBI, Munich, Germany), szef regionu EMEA oraz Stefan Pollack (Pollack PR Marketing Group, Los Angeles), szef regionu Ameryka Płn. i Płd.

Do europejskiego regionu Grupy dołączyły dwie nowe agencje: PR Partners z Libanu oraz Rada Research z Egiptu. Amerykańskie struktury Worldcom powiększyły się natomiast o RLF Communications z Greensboro.

W Polsce jedyną firmą należącą do Grupy Worldcom PR jest Glaubicz Garwolińska Consultants. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj