piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościNowe władze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Prezeską Katarzyna Borucka

Nowe władze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Prezeską Katarzyna Borucka

27 czerwca 2025 roku miało miejsce walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, podczas którego wyłoniono nowe władze organizacji. Wybrani zostali członkowie zarządu oraz rady nadzorczej na lata 2025-2027.

Na czele nowego zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy stanęła Katarzyna Borucka – reprezentująca Polską Federację Producentów Żywności dyrektorka ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju oraz członkini zespołu zarządzającego w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. W swoich planach na nadchodzącą kadencję Borucka wskazuje przede wszystkim na potrzebę dalszego wzmacniania standardów etycznych w reklamie.

„Cieszę się bardzo na współpracę z nowo powołanym zarządem i radą nadzorczą – wspólnie będziemy się starać kontynuować misję rady, jaką jest promowanie etyki, odpowiedzialności i wysokich standardów w reklamie. Przed nami wiele wyzwań związanych z dynamicznym rozwojem nowych form komunikacji i oczekiwaniami społecznymi wobec marek – jestem przekonana, że jako Rada będziemy dla branży silnym kompasem etycznym” – przekazała nowa prezeska.

Katarzyna Borucka ma wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, ESG oraz odpowiedzialnego biznesu. Była dyrektorką departamentu komunikacji korporacyjnej i rzeczniczką prasową Allianz Polska. Pełniła również funkcję dyrektorki działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec. Przez ponad cztery lata działała w strukturach Coca-Cola Poland Services jako kierowniczka działu relacji zewnętrznych i komunikacji. Swoją karierę zawodową zaczynała pod koniec lat 90. w firmie Phillip Morris Polska, gdzie zajmowała się komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną, public affairs i CSR-em.

Borucka była również m.in. członkinią rady nadzorczej Polskiej Federacji Producentów Żywności, wiceprezeską Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz zasiadała w Zarządzie Polsko-Holenderskiej Izby Handlowej. Działała także w grupie PR Polskiej Izby Ubezpieczeń oraz była członkinią rady nadzorczej IAA Polska.

W skład nowego zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy weszli:

  • Aleksandra Przeździecka – TVN
  • Robert Wielgo – IAB Polska
  • Anna Lubowska – SAR
  • Adrian Wochna – Żabka Polska
  • Agnieszka Gozdek – 180heartbeats + JUNG v. MATT

Podczas walnego zebrania wybrano również radę nadzorczą, która będzie wspierać strategiczne działania organizacji w nadchodzących latach.

Do rady nadzorczej wybrani zostali:

  • Włodzimierz Schmidt – IAB Polska
  • Łukasz Kowalski – MSL
  • Aleksandra Gawlas-Wilińska – Henkel
  • Jacek Czarnecki – Nestlé
  • Katarzyna Sikorska – Polski Lek, Grupa Maspex

(kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj