LinkedIn wprowadza nowe elementy analityczne dotyczące aktywności odbiorców. 10 września 2025 roku poinformował o tym na platformie Sam Corrao Clanon, Director of Product Create w na LinkedInie. W serwisie, w sekcji dotyczącej zaangażowania, pojawią się wskaźniki „Zapisane” oraz „Wysłane”.
Nowe analizy będą dotyczyły tego, ile osób zapisało post, aby do niego wrócić w przyszłości, oraz udostępniło go w prywatnej wiadomości na LinkedInie.
Jak zauważa portal socialmediatoday.com, zwłaszcza ten drugi wskaźnik, przy rosnącym znaczeniu wiadomości prywatnych, jest znaczący.
W ostatnim czasie LinkedIn rozbudowuje swoje narzędzia analityczne. Niedawno informowaliśmy np. o aktualizacji statystyk postów, dzięki której użytkownicy mogą na bieżąco śledzić wyniki osiągane przez pojedyncze wpisy.
(ko)
Źródło: linkedin.com/in/samclanon/ socialmediatoday.com, LinkedIn Adds Post Send and Save Insights, Andrew Hutchinson, 10.09.2025


