Pegasus Public Relations pozyskała kolejnego klienta z branży budowlanej – ICI Polska oraz przedłużyła umowę z firmą Aronia na kolejny rok. Agencja Pegasus obsługiwać będzie budżet public relations na działania korporacyjne firmy ICI Polska oraz marki Dulux. Przeprowadzi dla firmy ICI kampanię wizerunkową skierowaną do konsumentów, dystrybutorów, firm budowlanych i wykończeniowych między innymi w prasie branżowej, wnętrzarskiej, magazynach kobiecych oraz na internetowych portalach tematycznych. Pegasus przedłużyła również na kolejny rok, trwającą od kwietnia 2004 roku, współpracę w zakresie public relations z firmą Aronia, producentem soków, napojów i nektarów. Nowa strategia działań public relations, zaakceptowana przez Aronię, uwzględnia komunikację korporacyjną Aronii oraz kompleksowe media relations dla marek: Clippo, Granini i nowej kategorii produktów w portfolio firmy – syropów YO. Działania adresowane są głównie do prasy kobiecej, zdrowotnej oraz kulinarnej i zostały przewidziane jako cykle informacyjne, edukacyjne oraz prozdrowotne, których celem jest wzmocnienie i utrwalenie wizerunku kluczowej marki Clippo, jako zdrowej marki o najwyższej jakości. Pegasus będzie także odpowiedzialny za działania wizerunkowe, w tym obsługę wydarzeń specjalnych i doradztwo w zakresie sponsoringu.


