.

 

Nowi klienci Edelmana

dodano: 
29.06.2007
komentarzy: 
6

Agencja Edelman Polska rozpoczęła współpracę z dwoma klientami: Coca-Cola Poland Services oraz firmą Greenbag. Dla pierwszego z nich agencja poprowadzi działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz marketingu konsumenckiego. Edelman Polska został wybrany na podstawie przeglądu agencji public relations.
Obsługą firmy Coca-Cola zajmie się interdyscyplinarny zespół konsultantów, reprezentujących dwa działy agencji – Korporacyjny (Corporate PR Unit) oraz Konsumencki (Brand PR Unit). Dział PR Korporacyjnego odpowiada za przygotowanie trzyletniej strategii komunikacji korporacyjnej firmy oraz bieżące doradztwo komunikacyjne. Konsultanci z działu PR Konsumenckiego realizować będą przede wszystkim działania skupione wokół Coke Music Program.
Współpraca z firmą Greenbag obejmuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej, której celem jest promowanie proekologicznych zachowań wśród konsumentów. Agencja jest odpowiedzialna także za bieżące relacje z mediami oraz kontakty i współpracę z organizacjami ekologicznymi. (psp)

komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
05.07.2007
10:48:52
do nemo
(05.07.2007 10:48:52)
a co to kogo obchodzi. było, mineło.
03.07.2007
22:54:54
nemo
(03.07.2007 22:54:54)
czy ktos jeszcze pamieta o Edelmangate?
30.06.2007
23:07:32
trika
(30.06.2007 23:07:32)
Czerwoną Coca Cole obsługiwała agencja Task Force COnsulting, ponad rok.. teraz mają CC Light
29.06.2007
13:09:33
!
(29.06.2007 13:09:33)
Tylko, ze tak duży klient, to ma zazwyczaj sporo agencji (od korporacyjnego PR, od poszczególnych brandów, od eventów, CSR itd.). Z tego, co wiem, to oprócz Edelmana i Alert Media (Coca Cola Cup) obsługuje ich jeszcze Primum PR (napoje izotoniczne).
29.06.2007
12:29:38
:)
(29.06.2007 12:29:38)
Czas przeszły bardzo trafny I nawet się tym chwali w nowym raporcie H&M :) Nie ma to jak zgranie czasowe ;)
29.06.2007
11:54:04
?
(29.06.2007 11:54:04)
Czy do tej pory Colę obsługiwała Alert Media?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin