Nowi klienci Twenty Four Seven PR

dodano: 
17.10.2005
komentarzy: 
0

Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na stworzenie i realizację wizerunkowej kampanii PR dla Microsoft Business Solutions oraz zdobyła trzech innych projektowych klientów.
Kampania wizerunkowa przygotowywana dla Microsoft Business Solutions  będzie obejmować całoroczny ogólnopolski projekt skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw.Wcześniej całymi działaniami PR dla MBS zajmowała się agencja United PR. Teraz podstawowymi i standardowymi działaniami dla MBS zajmuje się Rowland, a Twenty Four Seven PR prowadzi dla MBS projekt specjalny.
Dla NTT System, jednego z polskich dostawców komputerów, akcesoriów komputerowych, części i urządzeń peryferyjnych, agencja zorganizuje szereg spotkań dla najważniejszych klientów oraz dystrybutorów.
Współprace projektowe 24/7PR to relacje z mediami dla Philips Polska oraz organizacja imprezy i relacje z mediami dla Warsaw West Gate.
Dodatkowo, firma rozszerza zakres działań dla dotychczasowych klientów w zakresie publikacji firmowych. Biuletyn dla pacjentów „Zdrowa Rodzina” wydawany dla Medycyny Rodzinnej będzie miał swoją mutację również poza Warszawą, dla Browaru Belgia agencja rozpocznie wydawanie magazynu wewnętrznego dla pracowników.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin