Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowi PR-owcy w telewizji. dominika rejmer i krystian rafał cieślak zostali nowymi pracownikami działu marketingu w stacji tele5 oraz polonia1. rejmer objęła stanowisko specjalisty ds. pr, zaś cieślak został specjalistą ds. promocji. dominika rejmer będzie odpowiadała za działania public relations, komunikację korporacyjną, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, relacje z mediami, organizację wydarzeń specjalnych oraz społeczną odpowiedzialność firmy.w latach 2006-2010 pracowała jako starszy specjalista ds. marketingu i pr/dyrektor zarządzający w agencji flash pr, w której była odpowiedzialna za kontakt z mediami, działania reklamowo-promocyjne, tworzenie i realizację strategii marketingowych/pr/komunikacyjnych/sponsoringowych oraz organizację wydarzeń specjalnych. wcześniej współpracowała z am art-media. stanowisko objęte przez cieślaka jest nowe w strukturach firmy. do jego obowiązków na nim będzie należeć promocja stacji oraz nowych programów, patronaty medialne, działania reklamowe i wizerunkowe, akcje specjalne.cieślak współpracował dotychczas z polskim oddziałem martin braun group. wcześniej pracował m.in. w grupie medialnej time (sieć vox fm), polskim radiu bis/euro, adrem pr, primum pr, media tv plus, link pr & marketing projects oraz agencji harder& harder. (bs).
Dominika Rejmer i Krystian Rafał Cieślak zostali nowymi pracownikami działu marketingu w stacji Tele5 oraz Polonia1. Rejmer objęła stanowisko specjalisty ds. PR, zaś Cieślak został specjalistą ds. promocji.
Dominika Rejmer będzie odpowiadała za działania public relations, komunikację korporacyjną, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, relacje z mediami, organizację wydarzeń specjalnych oraz społeczną odpowiedzialność firmy.
W latach 2006-2010 pracowała jako starszy specjalista ds. marketingu i PR/dyrektor zarządzający w agencji Flash PR, w której była odpowiedzialna za kontakt z mediami, działania reklamowo-promocyjne, tworzenie i realizację strategii marketingowych/PR/komunikacyjnych/sponsoringowych oraz organizację wydarzeń specjalnych. Wcześniej współpracowała z AM Art-Media.
Stanowisko objęte przez Cieślaka jest nowe w strukturach firmy. Do jego obowiązków na nim będzie należeć promocja stacji oraz nowych programów, patronaty medialne, działania reklamowe i wizerunkowe, akcje specjalne.
Cieślak współpracował dotychczas z polskim oddziałem Martin Braun Group. Wcześniej pracował m.in. w Grupie medialnej TIME (Sieć VOX FM), Polskim Radiu BIS/Euro, AdRem PR, PRIMUM PR, Media TV Plus, Link PR & Marketing Projects oraz agencji Harder& Harder. (bs)