.

 

Nowy brand manager w Radiu ZET

dodano: 
03.11.2010
komentarzy: 
0

Katarzyna Piecuch dołączyła do Działu Promocji Radia ZET i Chilli ZET. Objęła stanowisko brand managera Radia ZET.
Katarzyna Piecuch pokieruje zespołem odpowiedzialnym za współtworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej (ATL, BTL, B2B, PR, projekty patronackie i sponsoringowe) marki Radio ZET. To ostatnia z zapowiadanych zmian w związku z reorganizacją Działu Promocji Radia ZET i Chilli ZET.

Katarzyna Piecuch związana jest z branżą reklamową od 7 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w Dziale Strategii agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw. Ostatnie 2 lata pracowała na stanowisku senior strategic planner i była odpowiedzialna za przygotowywanie strategii marek i strategii komunikacji oraz współtworzenie planów marketingowych dla klientów grupy Euro RSCG. W ciągu swojej kariery zawodowej pracowała m.in. dla marek należących do firm: Kraft, Danone, Peugeot, L’Oreal, Maspex, GlaxoSmithKline, Hortex. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin