Nowy członek Federacji Związków Komunikacji Marketingowej

dodano: 
19.12.2007
komentarzy: 
0

Przedstawiciele trzech organizacji, które założyły Federację (Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Związku Firm Public Relations i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego) przegłosowali przyjęcie do FZKM-u Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku.

OFBOR jest stowarzyszeniem skupiającym wyłącznie instytuty badawcze, powołanym w celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego zaufania do badań. Organizacja została powołana w 1997 r. przez przedstawicieli czołowych firm badawczych jako związek pracodawców.

„Badania rynku i opinii stanowią ważny składnik profesjonalnego wsparcia decyzji w marketingu i życiu publicznym – podobnie jak reklama, public relations czy marketing bezpośredni. (…)Oczekiwania naszych wspólnych klientów idą coraz wyraźniej w stronę integracji usług marketingowych ” – komentuje wydarzenie Łukasz Mazurkiewicz, prezes zarządu OFBOR.

Federacja Związków Komunikacji Marketingowej, założona w czerwcu 2007, ma na celu ochronę praw i reprezentowanie interesów, w tym gospodarczych, członków Federacji – związków pracodawców działających w sektorze komunikacji marketingowej – wobec związków zawodowych, organów władzy i administracji rządowej oraz organów samorządu terytorialnego. FZKM jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin