The Digitals ma nowego dyrektora social media, którym została Mania Kostrzewska. Poprzednio stanowisko to pełnił Michał Sławiński.
Kostrzewska od 4 lat pracuje w branży social mediowej. Obsługiwała m.in. klientów takich jak: AXA Polska, Warka, Desperados, Jean Luis David czy Wild Grass. Zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe kierowała wcześniej w Przeagencji.
Głównym wyzwaniem dla Kostrzewskiej jest pozyskanie nowych klientów oraz rozwój współpracy z obecnymi, a dodatkowo zagospodarowywanie takich obszarów mediów społecznościowych, jak Social CRM. Wśród zadań postawionych przez Kostrzewską znajduje się również rozwój oraz wzmocnienie działu. W związku z tym, na początku roku, do zespołu social media The Digitals, dołączyło także dwóch doświadczonych Social Media Managerów – Małgorzata Mrozek oraz Kamil Mirowski.
Michał Sławiński, który pozostaje w relacji biznesowej z agencją, łącząc funkcję doradczą z zewnętrznymi projektami. (kg)


