Nowy dyrektor w BNP Paribas Banku

dodano: 
23.05.2011
komentarzy: 
0

Pion marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Banku ma od teraz nowego kierownika. Katarzyna Wojniak jako p.o. dyrektora będzie nadzorowała działania komunikacyjne już pod nową marką BNP Paribas.

Wojniak zastąpiła Monikę Brudło, która po 5 latach pracy na rzecz banku opuściła jego struktury. Nowa dyrektor nadzoruje prace departamentu komunikacji marketingowej linii biznesowych oraz departamentu wsparcia marki, w tym zespołu public relations.

Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Ernst&Young. Później pracowała w BIG Banku Gdańskim, a następnie przez wiele lat kierowała marketingiem w Fortis Banku Polska. Wraz z rozwojem Fortis Banku Polska stworzyła od podstaw departament promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa komunikacji marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku.

Przygotowywała wówczas strategię marketingową dla połączonych banków, a następnie wprowadzała na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 r. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin