Nowy globalny gracz na polskim rynku PR

dodano: 
20.10.2010
komentarzy: 
4

Należące do MSL Group agencje 180º Public Relations i Publicis Consultants Rowland, od dzisiaj występują pod wspólną marką MSL Warsaw.

Pojawienie się nowej agencji na polskim rynku PR związane jest ze strategią grupy Publicis, polegającą na skupieniu wszystkich należących do niej, wyspecjalizowanych w komunikacji firm, w jednej sieci. Elementem tej strategii jest również wprowadzenie jednolitej identyfikacji wizualnej dla wszystkich podmiotów grupy.

Nową warszawską agencja kieruje Monika Perek, uprzednio dyrektor zarządzającą w 180º Public Relations. MSL Warsaw specjalizować się będzie przede wszystkim w komunikacji korporacyjnej, marketingowej oraz zdrowotnej. (ks)

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
22.10.2010
19:10:45
anna
(22.10.2010 19:10:45)
to był sktót myslowy ;)oraz podziwiam trafnosc komentarza, niestety
21.10.2010
14:04:32
mochoo
(21.10.2010 14:04:32)
Współczuję wszystkim nowym podopiecznym P. M.
21.10.2010
13:22:12
Meg
(21.10.2010 13:22:12)
anna, chyba p. M. nie objęla aż tak zaszczytnego stanowiska jak prezes? przecież to za duża odpowiedzialność :) nadal chyba jest dyr. zarządzającą, - tzn. z tego co slyszalam, to dyr. rujnującą :)
21.10.2010
12:28:28
anna
(21.10.2010 12:28:28)
a pierwszą decyzja nowej pani prezes moniki bylo pozwalnianie doswiadczonych pracownikow rowlanda, czyli pozbycie sie wewnetrznej konkurencji ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin