Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowy gracz na rynku. na rynku pojawiła się nowa agencja – moolo. jej konsultanci mają się zajmować realizacją działań z zakresu identyfikacji wizualnej, public relations oraz eventów. agencja ma skupiać się na pracy dla produktów premium. założycielem moolo jest tomasz dejnarowicz, który zajmuje się oprawą wizualną i realizacją wydarzeń kulturalnych oraz kontaktami z mediami. ostatnio pracował jako product manager w studio bakalie. oprócz niego pracownikami agencji są: anna kowalczyk, project manager i marta kotwica, project manager. (kk).
Na rynku pojawiła się nowa agencja – MOOLO. Jej konsultanci mają się zajmować realizacją działań z zakresu identyfikacji wizualnej, public relations oraz eventów. Agencja ma skupiać się na pracy dla produktów premium.
Założycielem MOOLO jest Tomasz Dejnarowicz, który zajmuje się oprawą wizualną i realizacją wydarzeń kulturalnych oraz kontaktami z mediami. Ostatnio pracował jako product manager w Studio Bakalie. Oprócz niego pracownikami agencji są: Anna Kowalczyk, project manager i Marta Kotwica, project manager. (kk)