.

 

Nowy kierownik ds. marketingu & PR w DTZ

dodano: 
07.01.2011
komentarzy: 
1

Maksymilian Pawłowski nie jest już kierownikiem ds. marketingu i PR w polskim oddziale firmy DTZ. Stanowisko to objął na początku stycznia Robert Borowicz, który odpowiada obecnie za korporacyjne działania marketingowe, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną oraz wsparcie wszystkich działów w zakresie komunikacji marketingowej.

Poprzednio Robert Borowicz pełnił funkcję szefa działu nieruchomości w agencji Ciszewski Financial Communications. Pracował też w agencji Euro RSCG Sensors, gdzie odpowiadał za obsługę klientów z rynku nieruchomości. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej.  Doświadczenie zdobywał, obsługując firmy z sektorów: biurowego, magazynowego, handlowego i mieszkaniowego. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, studiował także na George Brown College w Toronto, w Kanadzie. (iw)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
10.01.2011
23:32:27
Paweł Tomczk
(10.01.2011 23:32:27)
Gratuluje i trzymam kciuki za dalsze sukcesy!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin