Anna Pilip jest od marca koordynatorem ds. marketingu i PR-u w firmie Wittchen. Na stanowisku zastępuje Natalię Kossut-Kaczmarek, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim, oraz Klarę Czerkawską – Heil, która z końcem lutego rozstała się z firmą.
Do obowiązków Anny Pilip należy m.in. realizowanie celów marketingowych firmy, opracowywanie i wdrażanie strategii działań PR-owskich, w tym PR korporacyjny, zarządzanie bazą stałych klientów, opieka nad programami lojalnościowymi, a także nadzór nad stroną internetową firmy i magazynem Wittchen.
Do tej pory Anna Pilip związana była z firmą Procter&Gamble, w której od października 2006 roku pracowała na stanowisku external relations managera. W ostatnim okresie odpowiadała za działania PR marek z kategorii z kategorii hair care i oral care. Jest absolwentką stosunków międzynarodowych w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. (kk)


