.

Nowy PR manager w Volvo Auto Polska

dodano: 
12.12.2012
komentarzy: 
5

Jest nowy PR manager w Volvo Auto Polska. Za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium odpowiada od grudnia Stanisław Dojs. Jednocześnie firma kontynuuje współpracę z agencją Havas PR.

Jest to nowe stanowisko utworzone w dziale marketingu Volvo Auto Polska. Dojs swoją karierę w branży PR zaczynał w 2004 roku w agencji Multi Communications, gdzie zajmował się obsługą marek takich, jak: Philips, BEKO, Belkin, ASUS, Toshiba, Knorr i Rama. Następnie w latach 2011-2012 pracował w agencji Grayling Poland dla operatora elektronicznego systemu poboru opłat, a także dla serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych – otoMoto.pl, należącego do Grupy Allegro.

Dojs jest absolwentem Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Po studiach współpracował z takimi pismami jak Motor, Auto Świat, Świat Motocykli, Motormania, Ekologia i Rynek oraz tygodniki regionalne. Tworzył przede wszystkim teksty poświęcone motocyklom i samochodom, które są jego największą życiową pasją. (es)

 

 

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
13.12.2012
11:19:36
:)
(13.12.2012 11:19:36)
Gratulacje! Fajna marka + pasjonat motoryzacji. Powodzenia :) DZ
12.12.2012
13:46:38
Herr Katja
(12.12.2012 13:46:38)
Stach:) Gratulacje!
12.12.2012
12:31:13
Marcin
(12.12.2012 12:31:13)
Brawa przede wszystkim dla Volvo Polska, że się na Staszku poznali, bo Stach to solidna "firma" jest :). Gratuluję zarówno Volvo, jak i Tobie Stachu :).
12.12.2012
10:35:26
Goha
(12.12.2012 10:35:26)
Brawo Staszek! Na spotkanie z przeznaczeniem :)
12.12.2012
9:56:44
Arvi
(12.12.2012 9:56:44)
Gratulacje !!!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin