Nowy PR-owiec w Narodowym Instytucie Audiowizualnym

dodano: 
12.06.2012
komentarzy: 
0

Aleksandra Rogala objęła stanowisko specjalisty ds. współpracy z mediami w zespole prasowym Narodowego Instytutu Audiowizualnego (NInA). Wcześniej pracowała m.in. w agencji TBWA PR i Partner of Promotion.

W TBWA PR Rogala zajmowała się obsługą PR klientów: AB Foods Polska (marki Twinings, Blue Dragon, Patak’s), Wawel SA, Unilever (marka AXE). W Partner of Promotion prowadziła z kolei działania m.in. dla Procter & Gamble (marka Braun) oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej). Ponadto pracowała u dystrybutora filmów 35mm. Aleksandra Rogala jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin