Nowy PR-owiec w Świecie Książki
Do zespołu Weltbild Polska, wydawcy katalogów wysyłkowych i właściciela marki Świat Książki, dołączyła Patrycja Narożna. Firma zakończyła jednocześnie współpracę z agencją ASK PR i rozpoczyna teraz samodzielne działania wizerunkowe.
Narożna jest w Weltbild ekspertem ds. promocji i PR. Odpowiada od lutego za relacje z mediami, PR korporacyjny oraz koordynuje pracę PR produktowego dla oferty nieksiążkowej firmy (za PR wydawanych publikacji odpowiada Bartosz Kamiński). Z branżą PR Narożna związana jest od ponad 5 lat. Doświadczenie zdobywała. m.in. w tłoczni płyt kompaktowych GM Records i wydawnictwie Egmont Polska, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej oraz PR produktowy.
Po wygaśnięciu umowy z ASK PR, firma planuje wzmocnić markę na rynku polskim. „Działania te są konsekwencją zmian, wynikających z połączenia dwóch marek - Weltbild i Świat Książki. Współpraca z agencją ASK PR była dla nas optymalnym rozwiązaniem na wcześniejszym etapie rozwoju firmy. Przed nami kolejne dynamiczne wyzwania natury wizerunkowej i marketingowej. Będziemy przy nich korzystać zarówno z wiedzy zespołu profesjonalistów, których mamy w swoich szeregach, jak i zewnętrznych firm, które zaprosimy do współpracy” – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu w Weltbild Polska.
Na razie nie informuje, o jakie firmy chodzi. Narożna wyjaśnia, że „to za wczesny etap, żeby mówić o takich konkretach”. Przyznaje jednak, że „w kluczowych momentach” firma skorzysta z pomocy na zasadzie współpracy projektowej, a nie stałej. (es)