Nowy wizerunek Autentiki, nowe twarze agencji

dodano: 
04.01.2013
komentarzy: 
0

Autentika wkracza w 2013 r. z nową strategią komunikacji, powiększonym liczebnie zespołem, rozbudowanymi kompetencjami. Zmiany dotyczą również struktury organizacyjnej - powstały nowe stanowiska, a tym samym pojawiły się nowe twarze w agencji.

Oprócz dwóch nowych stanowisk business developerów do zespołu, jako account managerowie, dołączyli w styczniu 2013 r. Sylwia Kucharska i Bartłomiej Rusiński. Dawid Domagała, wcześniej account manager, został business developerem. Nową twarzą agencji jest także Krzysztof Nowicki, który również zajmie się strategicznym i biznesowym wsparciem marek klientów w internecie.

Krzysztof Nowicki, do Autentiki przeszedł bezpośrednio z SARE, gdzie zajmował się strategicznym rozwojem grupy kapitałowej i marek. Wyspecjalizowany w marketingu bazodanowym, wielokrotnie reprezentował firmę na konferencjach branżowych i w mediach, a także prowadził szkolenia. Nowicki był również związany z Grupą K2 Internet, gdzie zajmował się m.in. e-mail marketingiem i marketingiem efektywnościowym. Przez szereg ostatnich lat współpracował z takimi markami jak IKEA, Leroy Merlin, Telepizza, Getin Holding, Benefitsystems.pl, ING, Kredyt Bank, PKO BP, Orange, T-mobile, Nivea, Wolters Kluwer oraz Frisco.

Sylwia Kucharska od ponad piętnastu lat pracuje, jako konsultant projektów internetowych m.in. dla Lewiatana. W dotychczasowej pracy odpowiadała za: wsparcie klientów biznesowych, koordynację złożonych projektów webowych, analitykę i strategię oraz realizację kampanii promocyjnych w sieci, w tym w obszarze social media. Skończyła studia na kierunku zarządzanie. Od 2001 r. jest członkiem MENSY.

Z kolei Bartłomiej Rusiński posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w sieci, w tym jest twórcą jednego z najstarszych i najbardziej znanych portali związanych z kulturą alternatywną, Independent.pl. Studiował zarządzanie na Uniwersytecie Wiedeńskim, a także zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej.

Od 2005 r. Autentika zrealizowała 146 projektów dla 38 marek. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin