piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościNowy zarząd w Związku Komunikacji Marketingowej

Nowy zarząd w Związku Komunikacji Marketingowej

Na czele Związku Komunikacji Marketingowej – związku pracodawców, który zajmuje się m.in. ochroną praw i obroną interesów zrzeszonych przedsiębiorstw wobec administracji publicznej – stanęli Marcin Gaworski jako przedstawiciel Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Dariusz Maciołek reprezentujący Polską Organizację Reklamodawców.

Związek Komunikacji Marketingowej działa od 2004 roku i jest członkiem Konfederacji Lewiatan. Jak ogłoszono w lipcu 2025, od tego roku organizacja funkcjonuje w nowej formule, łączącej środowiska agencji i reklamodawców.

Związek wyjaśnia, że zmiana w jego strukturze oznacza, że po raz pierwszy w organizacji reprezentowane są dwie strony rynku składające się na środowisko reklamowe. Ma to zapewnić skuteczniejsze prowadzenie dialogu z państwem, samorządami i regulatorami rynku.

„Zależy nam na tym, by reklama była traktowana jako element swobody gospodarczej i miała silniejszą ochronę prawną. ZKM daje nam możliwość udziału w działaniach prawnych oraz lobbingowych nie w roli ocenianego, ale jako strona. Nowy zarząd pozwala na stworzenie skutecznej platformy do współpracy i odpowiadania na wyzwania z obszaru reklamy z różnych perspektyw, a także przyczynia się do wzmocnienia głosu marketerów” – mówi Dariusz Maciołek, prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców, członek zarządu ZKM. (ko)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj