O Edelmanie raz jeszcze

dodano: 
03.08.2005
komentarzy: 
2

Warsaw Business Journal pisze o tym, jak Edelman Polska zainaugurowała swoje medialne istnienie serią spotów reklamowych nadawanych przez TVN 24. Jednak nie same spoty przykuwają uwagę, ale to, w jaki sposób Edelman w ogóle pojawił się na polskim rynku. Nasuwają się wątpliwości, czy akcja promocyjna zmieni wizerunek firmy, której dyrektor generalny, Barbara Kwiecień, przeszła z Migut Media wraz z ważniejszymi pracownikami i kluczowymi klientami do nowej agencji. Teraz oba przedsiębiorstwa, zarówno Migut, jak i Edelman, walczą o swój pozytywny wizerunek.
Wiesław Migut przyznaje jednak, że firma nie prowadzi obecnie żadnych działań PR i boryka się z poważnymi problemami. Narzeka także na brak chęci współpracy ze strony Kwiecień. Ona tymczasem odpiera zarzuty. Uważa publikacje Migut Media za działania mające na celu pogrążenie firmy Edelman. Wiesław Migut tłumaczy zaś, że opublikował fakty w celach informacyjnych. Według Edelmana kontrowersje wokół jego firmy nie zniechęciły potencjalnych klientów. Przeciwnie, wzbudziły zainteresowanie i prośby o wyjaśnienie całej sprawy. Jak dotąd firma zorganizowała 15 biznesowych prezentacji, chociaż istnieje dopiero od kilku tygodni. Postępowanie Kwiecień spotkało się z oficjalnym potępieniem ze strony polskich profesjonalistów PR zgromadzonych w Związku Firm PR. Barbara Kwiecień jednak wierzy, że doświadczenie to będzie lekcją dla całego środowiska PR i ruchem w kierunku polepszenia warunków pracy.

Źródło:

Warsaw Business Journal, Screening the message, 01.08.05, s. 19
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
04.08.2005
10:40:10
neutrina
(04.08.2005 10:40:10)
Działanie Pani Kwiecień są po prostu nieetyczne. Jeżeli ona to nie roumie to tym gorzej dla niej.
03.08.2005
23:42:47
neutrino
(03.08.2005 23:42:47)
B.Kwiecień ma rację. Doświadczenie to będzie lekcją dla całego środowiska PR. Nikt rozsądny nie będzie korzystał nigdy z jej usług ani z Edelmana bo to skońszy się tragedią.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin