.

 

O imprezach i przetargach na promocję Łodzi

dodano: 
20.11.2009
komentarzy: 
0

W Gazecie Wyborczej Łódź ukazał się wywiad z szefową biura promocji łódzkiego magistratu Dominiką Ostrowską-Augustyniak na temat prac nad nową strategią promocji miasta. Ostrowska-Augustyniak stwierdza, że wydatki na promocję Łodzi będą mniejsze, ponieważ dochody miasta maleją. Władze miasta chcą skoncentrować się wobec tego na wartościowych wydarzeniach o dużej sile marketingowej.

O tym, które imprezy będą wspierane z budżetu miasta władze zdecydują po wynikach badań przeprowadzonych przez zewnętrzną firmę. „Będziemy musieli ograniczyć wsparcie do kilkunastu imprez, a reszta będzie musiała radzić sobie sama” – zaznacza Ostrowska-Augustyniak. Dodaje również, że miasto prowadzi przetargi - jeden na promocję, a drugi na opracowanie strategii do walki o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Do pierwszego zgłosiło się siedmiu oferentów, z których dwóch odpadło ze względów formalnych, a do drugiego zgłosili się trzej kandydaci: Partner of Promotion z Polymus, Euro RSCG Sensors z Euro RSCG 4D i Łódź Art Center. (mk)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Łódź, Rewolucja w promowaniu Łodzi, Agnieszka Urazińska, Jakub Wiewiórski, 19.11.2009, s.5
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin