O jedną kampanię promującą mleko za dużo

dodano: 
25.07.2005
komentarzy: 
0

Z sondażu przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC wynika, że 60 % Polaków zauważyło, że w mediach promowane jest picie mleka. Jednak tylko co druga osoba wiedziała, że są dwie kampanie. „Zdecydowana większość przepytanych (...) zapamiętała hasło: »Pij mleko! Będziesz wielki!« - pisze Gazeta Pomorska. Hasło drugiej kampanii „Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności” było w stanie powtórzyć jedynie 6% respondentów. „Dla Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce to dowód, że Fundusz Promocji Mleczarstwa powinien był wesprzeć akcję »Pij mleko! Będziesz wielki!«, a nie decydować się na kolejną kampanię” – czytamy. Druga kampania kosztowała, według Pawła Kowalewskiego, prezesa IAA, prawie 15 milionów złotych.

Źródło:

Gazeta Pomorska, Podzieleni mlekiem, Beata Drewnowska, 23.07.05, s. 4
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin