O marketingu na sportowo

dodano: 
27.10.2004
komentarzy: 
0

W dniach 24-26 listopada odbędzie się w poznańskiej Akademii Ekonomicznej trzecia doroczna konferencja pod nazwą Dni Marketingu Sportowego. Jest to debata o możliwościach rozwoju sportu w Polsce oraz okazja do wymiany doświadczeń i zdobywania kontaktów dla ludzi m.in. ze świata sportu. W tym roku tematem spotkania będzie rola mediów w świecie sportu, jego marketingowych aspektach, a także – kibicach. Wśród prelegentów są m.in. Tomasz Redwan z Redwan Sport Marketing, szef Tour de Pologne Czesław Lang, Krzysztof Hołowczyc, Roman Paszke oraz Sylwester Latkowski. Po raz pierwszy wręczane będą statuetki DeMeS za wydarzenie sportowe roku, sponsora sportu i sportowy wizerunek. Wśród nominowanych znajdują się między innymi turnieje tenisowe: warszawski J&S Cup, sopocki IDEA PROKOM Open, oraz szczeciński PEKAO Open. Partnerem Dni Marketingu Sportowego są Materiały Dobrze Sprasowane.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin