W najbliższy piątek zostanie przedstawiona ostatnia część projektu „Kulturalnie do celu”, który prezentuje oraz podsumowuje najważniejsze przedsięwzięcia kulturalne zrealizowane w regionie łódzkim w pierwszym roku członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Każde z czterech opracowań składa się z trzech części: marketingowej, PR-owskiej/wizerunkowej oraz historycznej/sztuka. W internetowym magazynie kulturalnym Purpose the cultural issue, na łamach którego realizowany jest projekt, w części poświęconej wizerunkowi znajdziemy m.in. tekst Katarzyny Nowakowskiej, specjalisty ds. PR, o wizerunku Łodzi. „Wiemy, jak ważny jest wizerunek w kulturze, dlatego w Magazynie Purpose staramy się jak najczęściej poruszać ten temat i przekazywać go przede wszystkim menadżerom, dyrektorom i urzędnikom odpowiedzialnym za kulturę” – podkreśla Maja Ruszkowska, odpowiedzialna za promocję projektu. Projekt „Kulturalnie do celu” tworzy European Culture Consulting – Culture Factory przy współpracy Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej. Pod koniec maja powstanie raport końcowy. „Będzie to jedyny taki raport w Polsce dotyczący kultury i jej wizerunku w regionie, dokładnie w regionie: łódzkim” – zapewnia Maja Ruszkowska. Więcej o projekcie na stronie Magazynu.


