sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościOchrona marki a bariery inwestycyjne

Ochrona marki a bariery inwestycyjne

Artykuł Roberta Mikulskiego i Konrada Buczyłko zatytułowany „Nie będzie inwestycji bez ochrony marki” jest elementem debaty prasowej, która związana jest z ankietą przeprowadzoną wśród przedsiębiorców na temat barier inwestycyjnych. Z artykułu wynika, że brak skutecznej ochrony prawnej dóbr niematerialnych może wpłynąć na decyzje inwestycyjne w Polsce. „Światowe badania pokazują, iż marka poza technicznymi aspektami w postaci nieruchomości, budynków czy technologii jest jego największym i często najbardziej wartościowym zasobem. (…) To dzięki marce klient spośród wielu podobnych towarów wybiera właśnie ten”. Niestety polskie prawo nie jest w stanie zapewnić skutecznej ochrony marce. Autorzy artykułu podają jakie ustawy regulują tę kwetię i co wynika z ich treści.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj