Ochrona marki a bariery inwestycyjne

dodano: 
15.11.2004
komentarzy: 
0

Artykuł Roberta Mikulskiego i Konrada Buczyłko zatytułowany „Nie będzie inwestycji bez ochrony marki” jest elementem debaty prasowej, która związana jest z ankietą przeprowadzoną wśród przedsiębiorców na temat barier inwestycyjnych. Z artykułu wynika, że brak skutecznej ochrony prawnej dóbr niematerialnych może wpłynąć na decyzje inwestycyjne w Polsce. „Światowe badania pokazują, iż marka poza technicznymi aspektami w postaci nieruchomości, budynków czy technologii jest jego największym i często najbardziej wartościowym zasobem. (...) To dzięki marce klient spośród wielu podobnych towarów wybiera właśnie ten”. Niestety polskie prawo nie jest w stanie zapewnić skutecznej ochrony marce. Autorzy artykułu podają jakie ustawy regulują tę kwetię i co wynika z ich treści.

Źródło:

Rzeczpospolita, Nie będzie inwestycji bez ochrony marki, 15.11.04, s. C3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin