Od tożsamości do wizerunku

dodano: 
17.11.2004
komentarzy: 
0

Co to jest tożsamość firmy, jak ją tworzyć i jaki ma związek z wizerunkiem? - na te pytania odpowiada obszerna publikacja zamieszczona w magazynie Marketing w Praktyce. Zaprezentowane są w niej zarówno metody kreacji i rozwoju tożsamości firm, jak i czynniki skłaniające do zarządzania tożsamością. Do najczęstszych należą: brak lojalności klientów lub zmniejszenie udziału w rynku, przestarzały wizerunek oraz wewnętrznie sprzeczna tożsamość firmy. Analiza przykładów postępowania firm, m.in. Telekomunikacji Polskiej, Unilever i PKN Orlen, pozwala na zrozumienie potrzeby takich działań - a jest nią przede wszystkim odwzorowanie tożsamości w umysłach klientów, czyli utrwalenie wizerunku.

Źródło:

Marketing w Praktyce, Zarządzanie tożsamością firmy, 01.11.04, s. 24
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin