Odyseja Public Relations – agencja od komunikacji z millenialsami

dodano: 
02.12.2014
komentarzy: 
0

Odyseja Public Relations to nowa na rynku agencja, która specjalizuje się w komunikacji z konsumentami w wieku 15-34 lata, zwanymi millenialsami. Do tej pory współpracę z Odyseją nawiązały między innymi: Narodowe Muzeum Morskie, dom muzyczny Sirens i Fundacja ProKarton. Agencja opracowała także strategię komunikacji dla marki kosmetyków ZEW, które niebawem pojawią się na rynku. Odyseja to pierwsza agencja, która specjalizuje się w komunikacji z konkretną grupą docelową.

Zespół Odysei składa się z ekspertów wcześniej związanych z największymi polskimi agencjami, którzy pracowali dla wielu globalnych firm i marek, a jej założycielami są Tomek Lis i Ania Dostatnia.  Czteroosobowym zespołem kieruje Ania Dostatnia, która pełni rolę dyrektora strategii.

Odyseja PR oferuje doradztwo w zakresie komunikacji z młodym konsumentem, począwszy od etapu analizy, poprzez strategię, po realizację działań. Agencja posiada sieć współpracy z partnerami technologicznymi, którzy wspierają realizację działań w kanałach mobile oraz social media, kluczowych z perspektywy działań kierowanych do millenialsów.

„Millenialsi to najbardziej wpływowa i najbardziej wymagająca grupa konsumentów, z którą rynek ma obecnie do czynienia. Są oni wyzwaniem także dla PR-owców, których klasyczne narzędzia i nierzadko schematyczne podejście są w przypadku tej grupy nieskuteczne, na co nastawiony na optymalizację biznes nie może sobie pozwolić. Dlatego nasze myślenie o komunikacji z pokoleniem Y musi się zmienić i wziąć pod uwagę specyfikę tej grupy: jej język, zachowania, preferencje. Według nas komunikacja do millenialsów musi spełniać cztery warunki: być mobilna (mobile friendly), społecznościowa (social), wizualna (visual) i prowadzona w czasie rzeczywistym (real time). Wyróżniamy też cztery kluczowe obszary tematyczne, które są dla polskich millenialsów atrakcyjne: przyjaźń, miasto, sport i muzyka. Koktajl tych składników to nasz przepis na angażujący i efektywny dialog firm i marek z pokoleniem Y” – mówi Ania Dostatnia, dyrektor Strategii w Odyseja PR. (ek)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin