.

Ofensywa PZU w mediach społecznościowych

dodano: 
29.10.2012
komentarzy: 
2

PZU odżegnuje się od wizerunku Molocha i stawia na nowoczesną komunikację. Biuro prasowe produkuje własne materiały wideo, rzecznik wkracza na Twittera, a mediami społecznościowymi zajmie się Zofia Górska, była account manager w Weber Shandwick.

Tegoroczne odświeżenie marki to jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. W zakresie marketingu ubezpieczyciel pracuje obecnie nad nowym pozycjonowaniem marki, które zostanie zaprezentowane najpewniej jeszcze w tym roku. „Jedną ze zmian w obszarze public relations jest choćby rozszerzenie komunikacji o warstwę audiowizualną: uruchomiliśmy w PZU ministudio audiowizualne i produkujemy pierwsze materiały video na stronie biura prasowego” – zdradza Michał Witkowski, rzecznik Grupy. Innym obszarem, w którym PZU zamierza zmienić podejście i zaistnieć, są media społecznościowe. „Wypracowujemy obecnie strategiczną formułę naszej obecności w mediach społecznościowych, projektujemy zakres aktywności i kanały komunikacji. Zofia Górska dołączyła do zespołu, który będzie odpowiedzialny za realizację tego zadania” – tłumaczy PRoto.pl Witkowski i dodaje: „Ja sam od niedawna obecny jestem na Twitterze”, zapraszając do śledzenia. Górska objęła funkcję głównego specjalisty ds. mediów społecznościowych. (es)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
30.10.2012
9:44:50
Marek
(30.10.2012 9:44:50)
Jedziesz Zosia! Trzymam kciuki! :)
29.10.2012
15:47:55
Michał Witkowski
(29.10.2012 15:47:55)
Oj, od razu ofensywa... Po prostu chcemy być tam, gdzie nasi interesariusze.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin