Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
środa, 18 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościOfensywa PZU w mediach społecznościowych

Ofensywa PZU w mediach społecznościowych

PZU odżegnuje się od wizerunku Molocha i stawia na nowoczesną komunikację. Biuro prasowe produkuje własne materiały wideo, rzecznik wkracza na Twittera, a mediami społecznościowymi zajmie się Zofia Górska, była account manager w Weber Shandwick.

Tegoroczne odświeżenie marki to jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. W zakresie marketingu ubezpieczyciel pracuje obecnie nad nowym pozycjonowaniem marki, które zostanie zaprezentowane najpewniej jeszcze w tym roku. „Jedną ze zmian w obszarze public relations jest choćby rozszerzenie komunikacji o warstwę audiowizualną: uruchomiliśmy w PZU ministudio audiowizualne i produkujemy pierwsze materiały video na stronie biura prasowego” – zdradza Michał Witkowski, rzecznik Grupy. Innym obszarem, w którym PZU zamierza zmienić podejście i zaistnieć, są media społecznościowe. „Wypracowujemy obecnie strategiczną formułę naszej obecności w mediach społecznościowych, projektujemy zakres aktywności i kanały komunikacji. Zofia Górska dołączyła do zespołu, który będzie odpowiedzialny za realizację tego zadania” – tłumaczy PRoto.pl Witkowski i dodaje: „Ja sam od niedawna obecny jestem na Twitterze”, zapraszając do śledzenia. Górska objęła funkcję głównego specjalisty ds. mediów społecznościowych. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj