W działaniach strategicznych Enea postawiła na szeroką kampanię wizerunkową. Firma ma zamiar także skupić się na komunikacji związanej z usługami i produktami – czytamy w Media i Marketing.
W komunikacji marki Enea postawiła nie tylko na kampanię wizerunkową, ale też na promowanie usługi i produktu. Ambasadorem marki pozostanie Michał Żebrowski, którego zadaniem jest pokazanie, czym jest nowoczesna energia i jak z niej korzystać. Chodziło także o personalizację marki – twierdzi Paweł Oboda, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej Enea.
Jeszcze w tym roku firma chce przeprowadzić „kampanię telewizyjną, wspartą kampanią medialną i internetową”. Jednak większość budżetu będzie przeznaczona na telewizję. Ponadto wprowadziła produkt placement w serialach z branży energetycznej, co miało przywiązać klientów do produktu. Pomocny w tym jest także sponsoring sportowy, który na stałe jest wpisany w strategię komunikacji oraz cele wizerunkowi i sprzedażowe. (kg)


